MITT 09

januari: firade vi in 2009


februari: fester & firade alla hjärtansdag med mina närmaste
mars: gjorde en header till min dåvarande devote sida som jag blev nöjd med. käkade även apgoda våfflor med vännerna.
april: första grillningen hos hanna. sedan hade mitt lilla gäng vår årliga godisgrillning haha.
kommer också ihåg att dnna månad kände jag verkligen att jag ville gå alla tre år med min klass istället för bara ett år.



maj: detta var en innehållsrik månad, där jag bl.a åkte och kollade på våra treor som hade bal, gick på min bästa väns lillasyrras konfa med svea. vår klass hade 1 mil vandringen. en härlig kväll ute i lisas stuga med vännerna var också något som hände, och vi avslutade vår månad med en metro fest som inte blev så lyckad.
juni: min brorsa tog studenten och vi hade gjort världens uppmärksammaste skylt (alla glodde när vi gick förbi haha). jag var ultraglad över sommarlovet och det firade jag i vimmerby med härliga vänner.
dagen efter drog jag och mina fyra vänner till emmys sommarställe, askul vart det.
kom hem och firade midsommar med en härlig fest och sånger. Avslutade junimånaden med att åka till Gotland med bästa vännen, roligt som fan var det och vaaaarmt.


juli: var mycket med vännerna, bl.a ute i lisens stuga. 
men denna månad var också det bästa under sommaren, nämligen - hultsfredsfestivalen!
Hade också en rejäl brakfest i slutet på denna månad. 
Det var också under denna månad som min dator förstördes så alla mina bilder försvann, och jag kan säga att jag hade en hel del..
augusti: åkte till sthlm i några dagar, där trivs jag som bäst.
tillbringade mycket tid vid hesjön med sol, bad och grillning. 
i slutet var det också GP så då blev de gpfest med elin lisa och maja.
till slut började jag 2:an och vår klass delades upp.

september:
drog till vadstena för att hälsa på en av mina vänner tobbe med lisa och elin.
grillade också majs med klassen, väldigt gott. 
firade också micha.
men det viktigaste var att jag fyllde år woho haha.

oktober: firade syrrans och min födelsedagsfest med en bunt härliga människor och det blev också mycket shopping, köpte bl.a mina sammetsleggins som jag nästan bodde i. blev också en kul kväll i bowlinghallen.
november: kickade igång denna månad med fest.
Det var också ungefär här som jag gick totalt in i väggen eftersom vi hade massvis med plugg, men elin och jag hade lite mjölkastning så det hjälpte lite den kvällen haha. 
det bästa som hände här var såklart att new moon hade premiär och vi gick på smygpremiären, blev såklart inte besviken. klippte också lugg som försvann ganska snabbt, och träffade tobbe efter några månader.
Under denna månad bytte jag också tillbaka till blogg.se.
december: hände inte så mycket, hade julbord med vänner, kickade ass i volleybollturneringen (haha nej)
och till slut julafton som blev lyckat.
oj jäklar vad detta tog en stund att fixa! men jaja, såhär har mitt 09 sett ut och det har varit lyckat faktiskt. Hoppas på att -10 kommer bli minst lika bra.
nu ska jag fixa iordning mig sedan dra till elin för nyårsmiddag och senare feeeest.
GOTT NYTT ÅR!
0 kommentarer