ÅR 2011 DEL 4

Jag tog knappt några bilder utan det blev mest massa egobilder tagna i camen.
Syrran, Mojf och Elin kom till Borlänge och hjälpte mig att måla lägenheten vit. Vi hade även piknick på golvet.
Det började bli lite kallare och färgerna på träden var helt underbara.
Många dagar tillbringades vid datorn och plugget (& twitter)
Jag visade lite bilder på min lilla etta på mångatan 2.
Den 25:e fyllde jag och syrran år. Det firade vi med dunder och brak hemma hos oss och sedan metropol. Dagen efter blev det födelsedagsmiddag med våra närmaste.

gick omkring såhär i september.

OKTOBER:


Levde på nudlar och ibland även kycklingwok.

Jag käkade maffiga frukostar en gång i veckan då vi hade ledigt.
Ungefär här slutade mitt liv kanske man ska säga. Plugget sattes igång rejält och jag satt mest och gnällde i cafeterian med Nahid och Erika. Men mellan varven blev det ps och satc.
Wingman kom till Borlänge i några dagar och det blev några härliga dagar. Jag färgade även mitt hår mörkrött lite spontant då jag var så sjukt trött på det jag hade.
Jag köpte min älskade kamera och var överlycklig.
Det mesta av min tid ägnades åt alla dessa föreläsningar, labbar och seminarium.
Men annars slösade jag många kronor åt bra tidningar.



Outfits från oktober månad.

NOVEMBER:


Åkte hem till Målilla och åkte bl.a till Ullared och bara hängde med mina närmaste.



Jag var uttråkad någon dag.

Jag ägnade flera timmar om dagen åt att plugga på tentor och jag fick tillbaka min magkatarr.

Fick äntligen se Breaking Dawn.


Jag började må riktigt dåligt och efter många dagar åt att ha olika tankar i huvudet, bildades det tillslut ett beslut. Jag skulle hoppa av och flytta hem. Linjen passade inte mig.



Panikbeställde en biljett hem till Målilla. Jag berättade för mina nära och kära att jag flyttar hem, de blev glada. Åkte till o-hamn med Elin och Mojf där det blev sushi. Vi firade även Jennys födelsedagsfest med en jättebra förfest och en halvdan kväll på metro.

Jag skrev ut på bloggen och facebook att jag skulle flytta hem.
Enda dagens outfit dagen i november. Jag hade givetvis någon kofta över.



Jag ägnade de första dagarna i december med att inte göra ett jota. Jag kramade hejdå till några i min klass och  packade ner mitt liv i svarta sopsäckar med hjälp av Elin och syrran.



Tillbringade några kvällar med mina två bästa kompisar, där vi såg på gamla videos och bilder och bara skrattade åt oss själva i yngre förpackning.


Schlagerkväll på metro med mina tre tjejer där vi levde på smultronvin och dansade till Linda Bengtzing natten ut.

Firade två minijulaftoner. En med pappa och hans kommande sambo och en med moster Anna.

På julafton kom min farmor och mormor hit och firade med oss.


Hade paketleken med släkten och sjöng stämmor i vardagsrummet.

Jag träffade mitt tjejgäng efter några månader ifrån varandra och vi hade lika roligt som alltid.

Det var fattigt på outfitsfronten, men detta hade jag på hemvändarkvällen iallafall.


Sådär, det var mitt 2011. Detta året har varit ett jävligt bra år. Jag har hunnit leva.
0 kommentarer