SNODD AV ELIN

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten och jag fick uppleva både en flytt till och från Borlänge.


Har du några nyårslöften?
Jag ska inte vara negativ eller omringa mig med negativitet. Sedan den där grejen med "fit till beach 2012" som är en klassiker.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

 

Vilka länder besökte du?
England.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stängt av öronen några fler gånger när jag inte orkar lyssna på folk som klagar på livet & inte irritera mig över småsaker.

 

Bästa minnet från 2011?
Min student, när jag såg Coldplay live och såna där gånger man sitter med sina närmaste och inser hur bra man har det.

 

Bästa köpet?
Min kamera, utan tvekan.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, böcker och min kamera.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det händer något nästan varje dag som gör mig riktigt glad om jag ska vara ärlig. Men när jag såg Coldplay uppträda och även köpet av min kamera som jag hade tjatat år efter år efter.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag tror jag var lite gladare än åren innan då jag har försökt att inte lägga fokus på saker jag inte kan ändra. 

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Desperate Housewifes, Rachel Zoe project & Elsas värld.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Give me some looovin'.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Förhoppningsvis flytt till Norge, sedan en resa till Irland och förhoppningsvis studier till hösten.

0 kommentarer