BON

Det värsta jag vet är när man har försökt tagga plugg hela dagen och det uppstår problem som gör att man inte ens kan påbörja det. Illustrators prövotid gick ut i samma sekund som jag hade tänkt göra lite arbetsuppgifter. Därför sitter jag nu och försöker lösa situationen.
Så länge slöfotar jag, dricker svart och läser tidningar. Jag ska ju inte sticka under stol med att jag har en liten förkärlek till tidningar. Linjen jag går börjar dock förstöra mig lite då jag sitter och granskar tidningars kvalité och hur de har blivit behandlade. Men det är bara sådant man får ta som DDM:are. En av mina favorittidningar är iallafall Bon. Älskar deras innehåll, typsnittet, layouten och även de olika pappersmaterialen de använder i tidningen. Det var allt för mig, ha det gött.
1 kommentar
r.

Haha! DÖR!

Det är sånnahär klipp som får mig på bästa humör :D