några dagar före doppardan

Såhär har mina senaste dagar sett ut om man kollar min mobil.
 
Förra veckan käkade jag sushi och drack öl. 
Häromdagen hängde jag hos min moster och var barnvakt åt Nora en stund. Då Anna passade på att
rensa i deras "gröna garderob" skänkte hon lite växter till mig, vilket vi genast placerade ut på fönsterkarmen.
Det är sjukt hur mycket det gröna förbättrar ett rum. 
I torsdags gjorde jag och Elin våra favoritjulgodis: snickers och ugglas frasgodis. 
Och igår på jobbet kom Anette och sa hejdå då hon har slutat på ekbacken, vilket är sorgligt
då hon var den första jag träffade på nere i omklädningsrummet första dagen när jag var asnervis
och hon var sprudlande glad och trevlig och fick mig att känna mig välkommen.
Alla i personalen fick också varsin chokladask ifrån fazer (såklart) och den är megastor.
Såhär ser jag ut när Elin snor min mobil och ska ta en bild på mig. Irriterad och trött är två ord som 
är passande till bilden. 
 
Och såhär ser det ut för tillfället. Jag har suttit placerad här, nästintill hela kvällen för att kolla på 
grinchen som gick på tv:n tidigare idag. Jag ville också passa på att visa att vi har ändrat lite i lägenheten.
Lite favoritbilder/fotografier har hängts upp över tv:n, vi har bytt lampa och placerat en växt bredvid tv:n.
Inget märkvärdigt men ändå härligt med förändringar. 
 
Jag är rätt så slut, men jag har fortfarande 5 jobbdagar kvar. Jäpp, jag jobbar alla juldagar och jag
känner mest för att hänga mig pga det faktumet då det är första gången på mina 21 år som jag jobbar
på julafton och MISSAR FUCKING KALLE ANKA PÅ TV:N KLOCKAN 3. Men är aspepp på att min familj
kommer upp hit till Stockholm på måndag. Bara det att mina två syskon ska sova här gör att mitt hjärta är i eufori.
0 kommentarer