TUMBLR

 
 
 
 
 
 
 
Hej!
 
Det har gått fyra dagar på jobbet och jag är helt slut. Det kanske låter väldigt konstigt att
man nästan är död efter bara så få dagar. Men på mitt jobb så jobbar man egentligen max 3-4 dagar
innan man har 1 dag ledigt för att sedan jobba lite mer. Det är mycket stress och spring,
så för tillfället sitter jag här och päser i soffan i väntan på att Jonas Gardell ska sjunga "mitt enda liv"
på svt. Den enda anledningen till att jag kollar på allsång på skansen. Jag börjar inse att det är slutakten
så nu sitter jag här och suckar åt sean fucking banan. 
 
Något som är fett är att jag och Elin bokade tågbiljett hem till Småland på fredag.
Jag skulle jobba på måndag egentligen men fick ledigt. Så stannar till måndag kväll.
Hur najs som helst. Vi kommer hem kl 8 till Hultan och åker direkt på marknadsfest i Virserum.
Lär bli en killerförfest på tåget haha. Men det ska iallafall bli riktigt härligt. Jag har inte varit hemma
på 2 månader och jag saknar mina vänner stört mycket. Nej, långt och drygt inlägg. 
 
Godnatt!
0 kommentarer