INTRESSANT INLÄGG

 
 
Jag kunde inte välja bland alla bilder jag har tagit under dessa dagar. Men dessa tre får duga.
SKOJA. Dessa var de enda jag fann på mobilen. Och på kameran ekar det lika tomt. 
 
Åh vad skönt med en ledig dag. Jag har knappt hunnit vara hemma denna vecka och jag har
passat på att städa, rensat och organiserat i min dator och bara varit. Jag har iallafall haft en
väldigt bra vecka. Det har varit spinning, filmer, shower och trevligheter. I måndags åkte jag in till
stan efter jobbet. Jag köpte två böcker i serien the mortal instruments som jag såg på film i söndags.
En perfekt film för mig som är lite nördig i vampyrer, varulvar, demoner och tjofaderittan.
Ja serien har hela paketet för en sån som mig. Satt och drack mintkaffe (har ni hört en godare 
kombination??) och läste när Elin kom och mötte upp mig. Vi gick till hötorgshallen och köpte
med oss mat för att vi inte pallade laga. Efter bara en halvtimme hemma i Vårby åkte jag själv 
till heron city för att kolla på andra filmen i the hunger games-serien. Fan vad jag älskade den.
Satt och hade goosebumps mest hela tiden, vilket jag inte trodde då jag inte var lika förtjust i
den andra boken som första. Tisdagen ägnades åt jobb och spinning på kvällen. 
I onsdags efter jobbet åkte jag, pappa och Mias dotter Helene till cirkus för att kolla på Alex
Schulmans föreställning 'älska mig' (för andra gången). Perfekt onsdagsunderhållning. 
 
Och igår mötte jag upp Elin vid liljeholmen där jag handlade lite fler böcker. Men även julsaker.
Och med julsaker menar jag ljuset som står på vårt vardagsbord och en adventsljusstake som står
placerad på vårt matbord. Längre sträcker jag mig inte då jag har otroligt svårt för allt glittrigt rött
julskit folk ska ta in i deras hem. Och på sista bilden demonstrerar jag att vi har ändrat i vår
lägenhet. "Intressant".
 
Ha det gott!
0 kommentarer