SMÅLANDET

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
 
Nu är jag hemma i Stocholm igen. Eller rättare sagt, jag kom hem igårkväll då Anna också var
nere i Småland och då passade vi på att åka hem med henne och Nora. Ett betydligt bättre resealternativ.

Utöver de bilder som jag redan la upp ifrån lördagens festligheter är det bara dessa kamerabilder
som har knäppts. Det är ifrån i söndags då mina fina vänner kom hem till "oss" för att käka svennetacos
och ta igen förlorad tid. Emmy och Mojf kom även förbi en stund på lördagen för att göra detsamma.
Mina vänner gav mig försenade födelsedagspresenter som jag blev jätteglad för. Så tack igen fina fina ni. 
Utöver att ha hängt med mina vänner och kalasat har jag också kramats med min bästaste familj. 
Det är alltid skönt att få komma hem en sväng för att få pepp och kärlek ifrån dom. 
 
Idag har det varit en sjukt seg dag på jobbet. Har varit hängig, trött och depp. Men det är nu man
ska ändra inställning helt. För varje år när november och mörkret kommer går alla omkring i någon
slags svartvit tristess och det är ju så sjukt deprimerande. Därför bestämmer jag mig varje år för
att köra på den mer positiva och roligare inställningen till livet. Och det har redan börjat att fungera.
Imorgon är jag ledig och det blir antagligen att jag åker in till stan. Funderar på att gå en sväng på
fotografiska, vilket var alldeles för längesedan. Elin har redan somnat och jag borde egentligen köra
på samma bana men jag ska bara se något avsnitt av himym. Godnatt!
0 kommentarer