Outfit




Jag har polo idag den varma dagen till ära och även min kimono, som är ett av mitt absolut
bästa secondhand-köp som inhandlades i Växjö för några år sedan. Den är liksom definitionen
av perfektion.
 
Jag var vaken rätt så tidigt imorse för att skriva lite
på min hemtenta. Efter ett tag vid datorn och mina klämmisar var uppätna, eller toast som det hette
i skolan, gick jag ner till Erikshjälpen (alltså jag måste börja få någon slags stammis-rabatt kan en ju tycka)
för att leta efter en pinnstol som jag hittade förra veckan och som jag ska ha vid skrivbordet. Dock var
det någon jävel som hade köpt den redan så jag gick tillbaka upp till lägenheten med en sur blick. Aja,
får leta någon annanstans. Jag har annars suttit och hängt ute på balkongen och lyssnat på massa poddar.
Bl.a. senaste Värvet där Gudrun intervjuades. Åh vad jag skulle vilja ha henne till statsminister.
 
Jag hade egentligen inget vettigt att skriva. Men all ursäkt för att slippa plugga..
 
0 kommentarer