romantiserar

"Elly du romantiserar rökning". Jag vet. Rökning dödar så börja inte röka people.
 
Idag är det en sådan dag som bara faller ut i ingenting. En av många dagar som man aldrig
kommer kolla tillbaka på och minnas något av. En sådan dag det inte händer något speciellt utan
man bara existerar  och kanske hämtar en kopp kaffe lite då och då.
 
Idag sov jag till klockan 2 vilket jag inte har gjort sedan jag flyttade till Stockholm för att jag bor
med en morgonpigg kompis. Jag var så trött att jag till och med dissade min syster som hade
massa att berätta efter att ha varit på besök i hobbiton. Alltså avundsjukan jag känner inför det besöket.
Jag har också äntligen kollat på premiäravsnittet av games of thrones som jag har längtat efter
sedan en satt helt kallblodig och chockad efter sista avsnittet från förra säsongen som var heelt brutalt.
Jag blir dock så otroligt provocerad av kvinnosynen. Den är vidrig.
 
Förresten är min aprillista på spotify så fantastiskt bra. Alla låtar är så jäklans bra. Allt från
soundtrack ifrån Wes Anderssons The fantastic Mr Fox till Jennifer Holliday.
0 kommentarer