210814

Mina senaste mobilbilder.
 
Kramade hejdå till syster i Umeå och var lite opepp på att åka tillbaka utan henne.
Men fick denna snapchat och blev ändå relativt glad över att vi inte hänger så ofta så att
vi faktiskt ser ut som tvillingar...
Jag har skypat med Elin. Varje dag. Några gånger per dag.
Och jag tog lite bilder på lite IKEA-inköp. Bara för att liksom. Eller den översta bilden tog jag bara
för att det var estetiskt fint med färgerna + att jag har tagit bort lampskärmen. Asnajs.
Men äntligen har jag handla en skrivbordslampa och jag tycker om den väldigt mycket. Likaså
mitt bonsai-träd som jag ska försöka att inte älska till döds.
Igår efter jobbet gick jag med pappa och drack kaffe och åt bakelse. Sedan gick vi in på stadsmissionen
och Åhlens där jag handlade lite böcker.
Och alldeles nyss klirrade jag en asgod sojafärssås med färsk basilika. Finns det något godare?!
Nu ska jag i alla fall gå och läsa lite, sedan tror jag att jag kommer somna snart för att jag är redan supertrött.
0 kommentarer