ett rätt så onödigt inlägg

Vem har Sveriges (Europas? Världens?) tråkigaste blogg? Elly, Elly, Elly.
Sant. Och detta är min "don't I know it"-blick. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har mestadels jobbat, och när jag inte har jobbat har jag
haft Elin på besök i en vecka, käkat julbord med jobbet, käkat sushi och druckit irish coffee
med min arbetskollega, ätit middag och sovit över hos min andra familj och fått gosa med Noris.
Jag har även köpt en kaffemaskin som jag ska namnge någon dag när jag kommer på ett namn
som passar då jag hyser en stor kärlek till den. Jag har velat ha en kaffemaskin sedan jag såg
grabben i graven bredvid och hon hade en och det kändes bara jävligt chic och fancy. Så det är
sån jag har kommit att bli nu, eller det intalar jag mig själv iallafall. Jag har redan hunnit dricka
ett antal koppar chailatte och espressos. 
 
Idag är jag ledig efter 8 dagars intensivt arbete och gosar ner mig i soffan framför
Harry Potter. Bäst.
0 kommentarer