SEPTEMBER-DECEMBER

Jag handlade lite böcker. Och med lite, menar jag många. Jobbade inte så mycket men var helt slut
efter att ha jobbat intensivt hela sommaren. Satt mest ute på balkongen och kedjerökte och läste.
Greppade min mage. 
Men jag utnyttjade min ofrivilliga ledighet till att åka hem till mamma över helgen för att fira min
födelsedag med mina kompisar. Jag fick också rösta för första gången, men den glädjen övergick
till tårar på kvällen när jag fick reda på att SD fick så pass många röster och F! inte kom in.
MEN jag fyllde 22 år. Gick ner till den lokala butiken och handlade onyttig frukost. Min pappa kom
och käkade sushi och kollade på film med mig. Dagen efter fyllde min pappa år och de bjöd på 
vegetarisk buffé på Hermans. Jag blev även bjuden på Livet är en schlager på cirkus vilket var
jättebra. Dock alldeles för mycket schlager för min del. 
Becks kom ner till Stockholm och tjejerna kom upp från Småland och firade syrrans och min
födelsedag tillsammans med min familj. Vi hade personalfest på jobbet.
Att blogga började bli rätt så tråkigt så la mest upp outfitsbilder på bloggen.
November var en månad med ångest för mig. Jobbade lite och var osäker på vad jag ville göra med mitt
liv. Men min syster kom på besök iallafall och jag blev hur glad som helst. Jag fick vara barnvakt
åt Nora och hon sprang omkring och lekte brandman. Jag ägnade mina dagar åt att söka andra
jobb och se Scandal och filmer. I slutet på november fick jag reda på att jag skulle få vikariera
i 3 månader på jobbet vilket var skönt och en sten föll från mitt hjärta. Jag åkte till Hultsfred
och gick på Veronika Maggio och träffade gamla vänner. 
 
Och december månad har varit bra och jag har gjort roliga saker. Dock har jag inte bloggat
någonting så vi skiter i en summering av december. Jag var glad. Det är huvudsaken.
 
SÅ. Nu har jag summerat 2014 med lite bilder. 2014 har verkligen inte varit mitt år. Jag har haft
mer ångest än vad jag någonsin har haft. Jag har legat och gråtit för att jag inte vet vad jag
ska göra med mitt liv. Folk pressar och frågar om och om igen vad jag ska göra, vad jag ska
utbilda mig till, vart jag ska flytta osv. Men det är bara att göra det bästa av situationen och 
försöka må bättre under 2015. Mitt nyårslöfte är iallafall att fokusera mer på mig själv och inte
på familj och vänner och göra det som är bäst för mig, och inte alla andra.
2015 here i fucking come!!
0 kommentarer