sista dagen på sommarlovet...

Idag tillbringade jag och Elin dagen inne i stan. Vi gick lite i affärer och gick omkring vid kungsträdgården
för enligt google var det matfestival just den här dagen. Det osade mat i hela stan och om vi skulle
ha tillräckligt med tålamod skulle vi kunna få stå i milslånga köer för att köpa. Men det pallade vi inte.
Istället åkte vi iväg och käkade vid Götgatan och spanade in turister samt lyssnade på musik,
för idag var det gratisfestival på söder där olika band i olika genrer spelade på olika gathörn.
 
Därefter gick vi och handlade böcker och satte oss vid ett fik för att dricka kaffe och läsa.
Ikväll har jag sett på the office, druckit upp det sista vinet ifrån boxen och ätit popcorn.
Detta var sista dagen på mitt lilla 3 dagars-sommarlov då jag börjar jobba imorgon igen
på Ekbacken. Vi får se hur det går med det. Men jag får ju hänga med min pappa lite mer
och det uppskattas alltid.
 
Ha det fint!
 
0 kommentarer