studenten för 3 år sedan

Okej men en MÅSTE ju lägga upp lite bilder ifrån ens egna student då jag ska på student imorgon.
Det är 3 år sedan jag sa hejdå till gymnasiet och SPSP08. Jag älskar förresten att jag ville vara
någon slags wonder woman i mina armband?! haha.
 
Jag saknar inte min gymnasietid så värst mycket faktiskt. Självklart saknar jag några av mina kompisar
som jag inte får träffa varje dag och den tryggheten en har på en sådan liten skola i ett litet samhälle.
Men jag kände mig väldigt klar med gymnasiet. Jag visste bara inte om det förrän några månader
senare och en tar ett steg utifrån den bubblan. Det är i alla fall väldigt roligt att kolla på gamla bilder
ifrån den perioden och glädjas åt den tiden med härliga häng.
 
AJA. Nu MÅSTE jag verkligen packa för klockan är redan 11 och jag ska upp tidigt imorgon.
Ha det gött.
 
 
0 kommentarer