hemtentan check

Hej! Jag sitter ute på balkongen och dricker rödvin. Jag känner mig alltid lite för
sofistikerad när jag dricker just rödvin. Det är ju vuxendryck liksom. Jag är ju en öltjej.
Förra veckan handlade jag förresten denna fina t-shirt ifrån H&M. Vit, polo och i jätteskönt
material. Den är perfekt.

Jag har skrivit klart min hemtenta och känner mest att livet är underbart idag pga det.
Lär inte bli godkänd för att det är så uselt skrivet, men what the heck. Ioförsig tar jag
tillbaka det där då jag hatar när människor säger det och sedan bara "men OJ, fick jag MVG??
Jag trodde jag skulle få IG" och så sitter man själv där med ett stämplat IG på pappret.
Jag håller i alla fall tummarna på en godkänd hemtenta.
 
Jag ska åka in till skolan om någon halvtimme. Ska först möta upp Linda för att lämna in
i tentalådan. Därefter blir det kåren för en öl eller två. Ikväll är det tänkt att Elin och jag ska
hitta på något roligt i stan. Jag googlade på uteställen igår och hittade ett jazzställe som heter
Fasching och jag kände att vi två var meant to be. Men det var 23-årsgräns. Så vi får se
vart vi hamnar någonstans. Ha det fint i alla fall!
 
PUSS
 
0 kommentarer