senaste veckan

Detta har jag gjort de senaste dagarna. Återigen bilder tagna med mobilen. Min kamera
har säkert börjat mögla eftersom jag inte använder den så ofta.
 
För någon vecka sedan satt jag ute på balkongen och lyssnade på podcast. Bl.a. Genier
där Gudrun Schyman intervjuas. Hon är så sjukt cool och förklarar på ett så pedagogiskt
och bra sätt hur världen fungerar och bör förbättras. Lyssna.
När lönen kom in firade vi det med att åka och köpa pålägg till mig. Jag har hittat en helt
amazing matbutik som bara har vegetarisk/vegansk mat. "Korven" ovan var jättegod.
 Likaså sushin som vi satt och käkade.
Pillat lite i redigeringsapparna i min iphone.
Såhär kaosartat blir det när jag ska plugga. Böcker, smulor överallt pga att man sitter och käkar
frukost och lunch framför datorn och word och en cola light-burk som har stått i två dagar. Trevligt.
 

Igår åkte jag ju in till skolan där det var lite strul med skrivarna som gjorde att vi inte kunde lämna
in våra hemtentor, vilket gav mig ryckningar i ögonen. Men till slut löste det sig så jag, Linda och
Louise gick till kåren där vi drack öl och hade trevliga samtal.  Kvällen blev inte som planerat men
istället valde jag och Elin att dra ut. Vi åkte bort till utestället Under bron (Trädgården på sommaren)
vilket var ett asfett ställe som hade lokaler man garanterat hade episka ravefester på 90-talet.
 
Var hemma runt 2 och somnde till ett avsnitt av keeping up with the kardashian.
Och idag var jag lite bakis. Gick ner och handlade en vegburgare på max och gick förbi en sväng
till Erikshjälpen. Dessutom stod jag framför spegeln och bestämde mig för att klippa av mitt hår.
Jag är nöjd med min längd och ber Elin klippa till baksidan. Jag får höra ett "OOOOJDÅÅ".
Hon råkade göra det kortare, vilket gjorde att jag var tvungen att klippa allt kortare än vad jag
först hade tänkt. Men än så länge trivs jag i det. Dock är det fortfarande ojämnt så jag ska be
min mamma eller syster klippa det när de kommer hit på måndag.
 
 
0 kommentarer