ijdfw


Hej!
 
För tillfället sitter jag ute på balkongen och njuter av att det är sol samtidigt som det blåser. En perfekt
kombination. Jag ska alldeles strax åka ut till hammarbyhöjden för att vara barnvakt till Nora. Jag ska
ju vara det på fredag en hel kväll/natt och jag känner en lite smärre panik och är rädd för att jag ska
förstöra ungen typ. Men jag har ju med mig Elin aka fritidsledaren, så det blir nog inga större problem.
 
I helgen har vi haft Elins familj på besök, vilket har varit väldigt roligt. Bilden är tagen i Masmo efter
att ha kommit hem ifrån ett restaurangbesök. Igår efter att varit en sväng på IKEA sa jag hejdå till
Anderssons och själv åkte jag och mötte upp Anna på fotografiska. Jag har äntligen använt mitt
presentkort som jag fick i julklapp och som gör att jag får gå gratis på fotografiska i 1 år. Tjoho.
Utställningarna var faktiskt väldigt bra. Några lite mer och andra lite mindre. Jag köpte detta lilla
kort som jag älskar som fan. Tycker bilden både är estetiskt tilltalande, men även imponerande
hur konstnären har suttit och pillat med alla ostbågar.
 
Efter några timmar där följde jag med hem och lekte med Nora, åt god mat och kollade lite på valvakan.
Jag har inga ord att beskriva hur ledsen jag blir att SD fick så pass många röster. Samtidigt
är det aspeppigt att F! kom in. Vi behöver F! som tar upp viktiga jämställdhetsfrågor men
även en motpol till rasismen och fascismen i samhället.
0 kommentarer