kalas för moi och Becks

 
Det är torsdag och det är cirka en vecka sedan jag fick besök av dessa härligheter till vänner.
Men jag ligger hemma och är sjuk och har därför inte pallat sitta framför datorn då varenda
tangent-tryckning är en ansträngning. MEN nu jävlar. Förra fredagen fick jag ju upp några av
mina bästa personer upp hit till Stockholm. De kom rätt så sent så satt bara och pratade
och käkade mackor. Jag fick även första Lilla berlin-boken som är min favoritserie av
min syster i födelsedagspresent. Jag köpte ju andra boken häromdagen för mitt presentkort
som jag fick av Kristin och Bea. Så nu har jag både två vilket är asfett.
(Det är Becks som har tagit bilderna tagna med systemkameran, därav bilder på mig.)
(Ja, rökning dödar. Jag vet!)
Jisses vad dålig kvalle det blir ifrån mina mobilbilder, men shit the same. I lördags åkte
jag, Becks, Bea och Krisse in till stan. Jag och Becks skulle möta upp mamma och hennes
pojkvän Tobbe för att fika i gamla stan, och de andra skulle shoppa. Elin stannade hemma och
pluggade. Såhär snygga vänner/syster har jag som poserar utanför Masmos tunnelbanestation.
När vi kom hem låg vi i sängen och myste och käkade choklad. Sedan städade vi iordning för
våra kommande gäster. Anledningen till att jag fick besök denna helg var ju för att fira min och systers
22-årsdag med vänner och familj. Kärlek till gos-bilden btw <3
Och detta var den enda bilden som knäpptes under kvällen på någon av mina familjemedlemmar.
Becks pluggar ju till fritidspedagog och min mamma är ju också utbildad till det innan hon
blev talpedagog=Becks utnyttjar mammas kunskaper till hennes tenta. Men vi käkade
massa goa pajer som min mamma och pappa hade lagat pga min ugn är cp. Jag fick
jättebra presenter och det var en kanonkväll med mina bästa, intelligenta, roliga
och härliga familjemedlemmar och vänner. AH vad jag älskar dom.
 
När min familj hade åkt hem bestämdes det för en utgång. Så vi drack massa vin och körde
sanning & konka likt tonåringar. Dessutom spelade Bea gitarr och vi sjöng massa barnvisor, haha.
Vi drog in rätt så sent, vilket visade sig vara dumt då det inte fanns några barer som var öppet längre
än till 2. Så efter några timmar åkte vi hemåt igen, tyvärr.
 
På söndagen åkte Elin hem tidigt med min mamma och Tobbe. Medan vi andra åkte in till
Sergelgatan och monki, där jag för övrigt träffade min gamla goa kasskamrat Louise, vilket
var jätteroligt. En blir så glad bara av att vara i närheten av na.
Sedan åkte vi till Hornstull och käkade mat innan vi åkte hem. Bea och Kristin åkte hem
och jag och Becks kollade på ett avsnitt av the office innan vi åkte in till Liljeholmen och
hon skulle ta flygbussen till Arlanda och flyga hem till dumma Umeå.
 
Jag skulle vilja ha dessa människor mycket närmare än vad jag har nu. Men såhär är livet
och det suger ibland. Jag har i alla fall haft en sjukt bra helg med dessa personer och
är, återigen, så tacksam för att ha dessa i mitt liv. PUSS <3
0 kommentarer