personalfest

 
Hej!
 
Igår efter jobbet hade vi en liten personalfest. Jag har ju inte varit på någon sedan i julas så det var
dags för mig att joina mina arbetskollegor.
Det var pappa som fixade buffén. Men jag var hans lilla hjälpreda. Jag gjorde så mycket.
Jag la upp rostbiffen. Jag la upp ost & kex. Utan mig skulle det inte ha blivit en fest...
Jag tog inte så många bilder tyvärr och det är fruktansvärt att fota i mörker med bara
stearinljus som enda ljuskälla. Men ett fåtal bilder blev det i alla fall. Efter att Letty och jag
dukade iordning uppe i restaurangen gjorde jag mig i ordning. Gick sedan upp och satte mig.
Här är Maritess.
Jovi
Carina
Efter ett tag kom även Raul och Sara. Sara är mammaledig så har inte träffat henne på ett halvår så
det var jättekul att träffa henne. Förutom att det var personalfest firade vi även Raul som fyller 30
år. Han fick en klocka av oss som han blev glad över.
Ost och kex. Jag sa ju det, utan mig = ingen fest.
 


De bad om ett gruppfoto på halva bordet och såhär blir resultatet med dåligt ljus och ett 50 mm objektiv.
Dessa människor är alltså några jag hänger med nästan dag och är ett härligt gäng.
 
Efter några timmar av trevligheter åkte jag hem och kollade på Monika Z.
0 kommentarer