I småland

Hej! Jag ser lite ut som en karraktär ur en animerad film på denna bild då jag har HDR:at den.
Jag befinner mig nere i Hultsfred hos min kära moder. Jag kom i torsdags och ska åka hem på måndag.
Igår på eftermiddagen skjutsade mamma mig bort till min, Sebbe och Becks förråd där all vår skit står.
Jag spenderade en timma där inne och kollade igenom gamla album, brev och diverse saker.
Jag hittade till exempel min gamla brevlåda som jag fixade när jag var runt 7 eller 8 år då jag 
var en duktig brevvän till mina vänner. Alltså det är så jäklans kul att läsa gamla brev ifrån 
bl.a. Bea där vi bråkar för att "jag inte kollade på henne på rasterna". Eller där vi pratar
om att vi ska säga "va" istället för "leka" för det är bara småbarn som säger "leka".
haha såå roligt att ha.
Sedan kollade jag på gamla klassfoton. Jag hittade denna och tycker om den så mycket då jag och
Jenny håller hand, aw. 
Och denna bild kan ju vara den bästa någonsin på mig och Becks. Vi ÄLSKADE att spela teater, klä ut oss
och ha små föreställningar för alla människor hela tiden (jag vet, jobbiga ungar!) och en gång ville vi spela
upp en teater om jultomten och hans fru. Dock hittade inte Becks ett skägg utan hon fick ta en vit kudde
och bita i så att det skulle se ut som skägg, hahaha. 
Igår hängde jag hos Mojf med Elin i några timmar innan vi gick bort till Jenny och Robins hus som
de äntligen har fått flytta in i. Hur fint som helst. Senare gick vi tillbaka till Mojf och Jontes hus och satt
och pratade i några timmar och käkade chips. Det är helt sjukt att jag nu har två kompisar som har HUS.
Vad hände med tiden liksom? Det var ju alldeles nyss jag, Jenny och Mojf började förskolan tillsammans
och lekte jämt jämt jämt (förutom när jag var värsta mobbaren!)
Kärlek till dessa människor iallafall. 
Och idag sitter jag och kollar på filmen the Spectacular Now som än så länge är fantastiskt bra. 
Lite senare ska jag åka ner till Målilla för att laga födelsedagsmiddag till mina kära vänner
och senare blir det utgång som gäller. Det blir nog bra.
 
Ha det fint.
0 kommentarer