nytt


Jag ägnar mina lediga dagar i lathetens namn. A-men.
Jag vaknar tidigt men ligger och drar mig i sängen tills jag går upp och dricker morgonkaffet framför
program som te.x. housewives of orange county som är mitt guilty pleasure. Jag får dåligt samvete
för att jag sitter och kollar på tv, så då går jag ut på balkongen och läser och röker. Skypear ett tag
med Elin innan vi inser att vi kanske nog kommer snacka flera gånger under dagen så vi lägger på.
Jag städar, diskar och plockar undan. Jag tar upp matlådan med sojafärssås som jag ska käka till
kvällsmat och som jag har käkat tre eller fyra dagar i rad, men det är gott och jag har inte energin till att
stå och laga något nytt. Somnar vid 9-tiden framför ett avsnitt av how i met your mother.
Och ja, så ser mina lediga dagar ut ungefär.
 
Men idag gick jag ut för att få någon slags syre. Eller nu ljög jag. Jag gick ut för att min mjölk hade
surnat och det fanns bara lite soyghurt och musli till frukost. Och därför ville jag idag äta en go
frukost. Så åkte till Skäris där jag käkade chevre, honung och pinjenöts-macka med kaffe x2.
Gick till myrornas och handlade fyra jättefina gröna koppar för 5 kr/st. Sedan handlade jag även
en korg som jag så länge spanat på. Egentligen är den till skrivbordet, men fuck tha system,
så jag har lagt min frukt där istället. Handlade mat och åkte hem.
 
Ikväll har jag försökt fixa med bloggen, men blogg.se fungerar inte som det ska för mig när
jag ska fixa med inställningarna så får skita i det idag.
Ha det fint.
0 kommentarer