Övrig kuriosa

Idag hade jag en oplanerad frukostdejt med Elin. Vi skulle skypat igår men jag råkade somna vid klockan
6 och vaknade inte förrän klockan slog 7 imorse. Detta kan ju vara den mest ocharmigaste bilden på oss
någonsin.
Den resterande morgonen satt jag ute på balkongen och läste. Jag använder min magtröja idag
vilket gör att min mage hängde ut. Men screw it. Hej jag heter Ellinor och jag är tjock. 95 % av min
tid och tankeverksamhet ägnas till att vara ledsen, orolig, arg och opepp över att det här är min
kropp. Men jag försöker ignorera de där hjärnspökena så mycket det bara går. MEN det kan en
skriva om någon gång senare i livet.
 
Jag har äntligen hittat mitt minneskort OCH mitt standardobjektiv till kameran vilket gör att jag kan
ta en bild utan att något objekt förspills pga minivinkeln. Så jag tog ett kort bara för sakens skull.
Här är min klädställning som Elin gav mig pga mitt gnäll över 0 plats för mina kläder i garderoberna.
Och här är fyra böcker jag köpte i veckan innan jag och Anna skulle på bio. Jag är alldeles strax
färdig med 'låt vargarna komma' och den är jättebra. Handling: 14-åriga Junes stora idol i livet är hennes
morbror Finn som är en erkänd konstnär i New York. Dock dör Finn i aids och Junes liv
fallerar. Tills en dag då hon möter Toby som är Finns hemliga pojkvän. De två bygger upp
en oväntad och annorlunda vänskap där hemligheter som länge varit dolda, dras fram i
ljuset. Så otroligt bra story.
0 kommentarer