sammetsdröm

 
Igår var jag ledig och då passade jag givetvis på att gå ner till Erikshjälpen. Det är min lilla fristad där.
Jag älskar att gå omkring där nere och kolla på alla nya gamla saker de har tagit in sedan sist en var där.
Eller bara sitta och dricka av deras kaffe och läsa de böcker en har fyndat för 15 kr/st.
Dessutom vet en att en är där lite för mycket då personalen går upp i hej:et. Alltså "heeEEJ!".
Men long story short: jag köpte denna gröna sammetsdröm. Funderar på att klippa den lite. Men
vi får se. På kvällen hade jag pappa på besök. Vi drack kaffe och åt knäckebröd med groddar. Fakta för
er som är intresserade.
 
För tillfället sitter jag framför the office och dricker smoothie. Jag har fått dille på det.
Min bästa kombo är frysta bär, banan, ingefära och så havremölk. Hur gott som helst.
Idag ska jag bara hänga i tvättstugan då jag inte har tvättat på flera veckor. Så ja,
en nödvändighet utan dess like. Ha det gött.
0 kommentarer