söndagslista

Jag var så säker att jag hade lagt ut denna selfie. Men kollade neråt i bloggen och nepp
den existerade inte. Men jag skulle bara lägga in en söndagslista såhär på kvällskvisten.
 
Vem känner dig bäst och varför? Hm. Svårt val. Antingen är det Becks, Elin eller mamma.
Mamma och Becks för att de är min familj och har väldigt likasinnande hjärnor som jag
själv. Elin för att hon är min bästis och jag säger allting till henne och litar till 100 % på henne,
 utan att blinka.
Vad stod det i ditt förra sms? "Oh ja, börjar "nästla " mig in." Ifrån Becks om hennes nya mobil.
Vem sov du senast över hos? Det var när jag var i Småland hos mamma i Ingrids hus.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Jag har alltid haft en grej för mörkhåriga.
När grät du senast och varför? Det var när jag kollade på Marley dör i "Marley och jag" förra helgen.
Scenen där han blundar långsamt och sedan den sorgliga musiken till. Åh.
Skriv namnet på någon du ser upp till? Är det jätte corny om en skriver mamma?
Vem är du mest lik? din mamma eller pappa? Min pappa.
Hur lång är du? Det var längesedan jag mätte mig. Men sist var jag ca 1,74 tror jag.
Dagens humör? Ont i huvudet, ont i magen, lite ångest men ändå relativt glad.
Hur gammal är du om fem år? Då är jag 27. OMFG. Det känns INTE som jag.
Vem ringde du senast? Elin
Vem ringde dig senast? Becks
Vilken ögonfärg har du? Brun
gjorde dig glad senast? På lunchen satt jag ute och solade och kollade på Johan Glans på
youtube och skrattade högt. Den människan alltså.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sedan 10 år tillbaka.
Vilken är din favoritlåt? För tillfället har jag låten Underklassmusik med Kartellen på repeat.
Jag är inget större fan av dom, men den låttexten är så jävla klockren och dessutom pratar
Olof Palme i början som också det är så jävla power med ett tungt beat i bakgrund.
Hur många kuddar har du i sängen? 2, fast jag sover på en och kramar den andra.
Är du singel eller har du ett förhållande? Singel and still continues to mingel.
Något du saknar? Becks börjar jag sakna nu.
Vad gör dig ledsen? Människor som bara tänker på dom själva och deras egna behov.
Vad gör dig glad? Johan Glans då, kramar som kommer från människor jag inte har sett på ett tag,
fynda secondhand, laga goda maträtter, första koppen kaffe, frisk och krispig luft etc.
0 kommentarer