NORA 2 ÅR

 
 
Jag lägger ju aldrig upp bilder på Nora för respekt mot min moster och Robban som inte vill att
deras dotter ska ligga ute på internet förrän hon bestämmer det själv. Vilket jag har full förståelse
över. Men när hon nu fyller år tänker jag att det är ok. 
 
Idag fyller som sagt denna fantastiska skrutt 2 år. Hon är som en virvelvind hela hon och
springer omkring överallt. Hon älskar pippi långstrump, b&j-glass (vem gör inte det..)
att bygga kojjor, hoppa på madrasser, hoppa från soffkanten och läsa samma saga
om och om igen utan att hon tröttnar. Hon har världens bästa skratt som gör att
det bubblar nere i maggropen när en hör det. Hon är envis och blir arg om en inte
gör som hon vill. Hon är social och har väldigt lätt för att gå fram till andra barn
som hon inte känner och börjar leka, vilket oftast skrämmer de andra barnen haha.
Dessutom har hon superlätt att få mig på glatt humör genom sitt roliga kroppspråk och
timing i det hon säger som gör att allt blir roligare. När jag kommer på besök springer hon
alltid till dörröppning och ger mig en stor kram och när hon ska gå och lägga sig ger hon
blöta pussar. Det är ett privilegium att få känna denna fröken som gör världen lite finare
än vad den var innan. 
 
Grattis på födelsedagen Nora Aprilia Edström. Jag älskar dig. 
 
 
0 kommentarer