outfitta

Har ett par nya byxor från h&m. 
Becks: Är dom svarta?
Jag: Ja.
Becks: Har den en snörning så en kan knyta vid midjan?
Jag: Ja.
Becks: Är de "pösiga"
Jag: Ja...
 
Så, det säger väl en del om vilka byxor jag använder. Dock ser de en aning konstiga ut på de t
vå nedersta bilderna då de faller väldigt fult.  Men iallafall så sitter jag här. Det är fredag och
jag har precis skypat med Elin och Becks. Dock olika tillfällen. Har knökat i mig en köpepizza
för jag inte har pallat att laga någon mat. Har jobbat uppe i restaurangen idag, vilket alltid har
sina fördelar som nackdelar. Det är kul att servera kaffe och prata strunt med gamla människor
som rullar förbi med deras rullatorer. Men det händer så lite saker att en mest bara sitter och är
irriterad på sig själv för att en läser Hänt extra från tidningsstället som kan vara den värsta
tidningen någonsin. Nu jobbar jag fram tills nästa fredag så kommer säkerligen inte palla blogga
något. Eller vem vet. Kanske. 
 
Ha det fint! 
0 kommentarer