90's bitch

Hejhej hallå alla monsterdiggare!
 
Förra inlägget var ju rätt så deppigt. Jag mår INTE dåligt. Jag mår bra. Men jag är supernervig inför
skolstart. Jag ska ju plugga beteendevetenskap i 1 år och troligen fortsätta inom sociologin om jag
känner att det är något för mig och att jag är det för något (?). Letar boende för fullt, men får bo hos
min kära mamma i Hultan tills studentlägenhet hittas. Jag är ju van vid pendling så det är coollugnt.
Jag har iallfall extrajobbat/extrajobbar åt min moster och hennes sambo och storstädar deras lägenhet
samt får hänga med min lilla kusse. Jag gör ju allt för den ungen, även om det innebär att hon
vill gå ner och kolla på vad det är som trummar klockan 7 på kvällen och jag får bära henne upp
och ner för lååånga trappor. Kan ju inte motstå henne.
 
Idag är jag "ledig". Men jag har fått något slags hat till att bara gå omkring i min pyjamas för
det är så mycket ångest för mig då jag har gjort det en hel del, så har klätt på mig normala
kläder och har till och med sminkat mig och känner mig fin á la 90-tal.  Har bara käkat frukost,
lyssnat på poddar, diskat, kollat fjärde Harry Potter då jag har ett HP-maraton samt vattnat mina
blommor och pratat med dom (!!) Ni ser växten i bakgrunden? När jag vattnade hen sa jag samtidigt
högt och tydligt "oj vad du har växt".  O_o            Japp. 
 
Jag har det fint iallafall. Ha det bra!
0 kommentarer