Sebbe 25 år

Igår fyllde min storebror 25 år. Det är HELT sjukt vad tiden går fort. Jag vet att det nästan är
en standardfas att skriva så när någon fyller år. Men jag menar det verkligen. Min brorsa
fyller 25 år??! 
 
Jag förstår att det kanske inte alltid har varit jättelätt att ha två tvillingsystrar springandes
runtomkring dig, att alltid vara två mot en i många situationer. Trots att vi har bråkat,
skrikit och brottat ner varandra, vet jag att du alltid finns där. Jag vet att du har svårt
att prata känslor vilket har gjort att du är en rätt så komplex person. Men det är bara
så du är och jag vet att du gör ditt bästa med att försöka öppna upp dig i den mån du kan.
Av oss tre i syskonskaran så är det du och jag som är mest olika varandra vilket har gjort
att det också är du och jag som har bråkat mest och har alltid tävlat mot varandra i allt
vi har gjort, tyvärr. Men tack och lov har vi växt upp (iallafall lite hehe ;))
Jag är så jävla stolt över dig och att du alltid vågar göra saker trots att det kanske
är utanför din comfortzone.
 
Och trots att du inte behöver ta hand om oss har jag alltid känt mig så 
otroligt trygg i din närvaro. Tack för att du är en sån fin storebror. Puss.
 
 
0 kommentarer