Årsresumé del tre

Månaden började med att åka till lövö med gänget. Jag satte även igång med pluggandet, 
pendlandet och bråken med min kära mor som är betydligt mer noga med städning än mig ;))
Men vi kämpade på bra tycker jag ändå. Kunde varit betydligt värre.
 
Jag åkte till Kalmar och "hjälpte" till att flytta in Elin i sin tvåa och var megaavis för att hon
hade sitt egna place medans jag fortfarande bodde hemma. Klippte mitt hår kort en natt 
och färgade utväxt. Avslutade månaden med att fylla 23 år och blev bl.a. bjuden på lunch
av Bea.
Åkte på Vimmerby marknad med min mamma, moster, mormor och kusin vilket var jättemysigt.
Var också på flyttfest hos Elin där jag också fick träffa hennes boytoy för första gången, tillsammans
med andra goa och glada vänner. Färgade mitt hår mörkt och det mesta var dåligt i oktober, förutom 
när jag fick reda på att jag klarade min sociologi-tenta vilket resulterade i pengar och att jag kunde
börja hyra lägenhet - vilken jag flyttade in i slutet av månaden och var överexalterad. 
November var en månad fylld med besök, vilket var mysigt. Frukostar, sushi-kväll och bruncher
ihop med vänner jag träffar sällan och med vänner jag träffar ofta. Becks saknade oss (mig)
och spenderade en vecka här hos mig, vilket gjorde gott för min själ som var i ett kaosigt 
tillstånd egentligen. Åkte också till Kalmar för att sova hos Elin med Johanna och Jenny, vilket
var mysigt. Pluggade och jobbade extra.
 
men november var en rätt så rå månad. Mitt psyke mådde inte bra för fem öre.
December har å andra sidan varit en jättefin månad. Var i Linkan och firade Kristin. Gick på 
luciakraballen och kollade på Lorentz och var bakis dagen efter av uppenbara skäl. Musikhjälpen
sattes igång i Linköping och var där några gånger innan jag åkte till skolan. Julen
började närma sig och trots att jag hängde upp julstjärna, åt alldeles för mycket risgrynsgröt
och kollade på julkalendern kom det inte några julfeelings. Jul firades både i Stockholm,
Kalmar och Hultsfred. Sådär utspritt som det blir när familjen befinner sig på olika ställen.
 
 
 
År 2015 har varit ett jobbigt år för mig på många olika sätt. Så hejdå jävla 2015,
du kommer inte vara saknad!!
0 kommentarer