läskig utan glasögon

 
Alltså det är helt sjukt hur konstigt mitt ansikte ser ut utan glasögon. Vilket är komiskt då
jag som barn tyckte min mamma såg läskig ut utan sina glasögon. Det trodde jag inte för ett år
sedan när jag aldrig bar glasögon. Nu ser jag bara ut som en riktigt creepy människor. Kan ju också
bero på mitt ansiktsuttryck. Men ändå. Känner mig som en naken babyrumpa. Typ. 
 
Igår kollade jag ju oscarsgalan som jag redan har nämnt. Jag blev ändå relativt nöjd med alla vinster.
Dock skulle jag föredra om regissören till Boyhood skulle vinna i kategorin "best director" då jag
tycker att han borde hedras för det 10-åriga engagemanget han la ner i sin film. Men men.
Eddie Redmayne vann ju bästa manliga huvudroll och jag blev överlycklig. Skrek som om jag var
min egen pappa under en fotbollsmatch. Därefter var det bara att klä på sig, sminka sig och äta
frukost. Jag satt och kollade lite på the office och vaknade upp vid klockan 10 i soffan. Min lektion var vid 9.
Jippi. Aja, what to do mer än att somna om och vakna vid klockan 3 på eftermiddagen.
 
Nu ska jag alldeles strax äta min paradrätt för typ 4:e gången på en vecka. Nämligen sojafärssås och
pasta. Kan leva på det till min död. Eller ja, tacos, sushi och någon soppa måste få klämmas in
i den vevan också. 
 
Förresten måste jag bara visa denna bild på mig häromveckan då jag ville se ut som Kylie Jenner
då hon har de "perfekta" läpparna. Om nu det ens ska vara viktigt. Men jag blev inspirerad och
se. Jag ser ut som en gudinna. En aning trög ut, men det kan jag bjuda på. Hejdå.
 
0 kommentarer