ny frippa

 
Jag har väldigt svårt för bloggar som BARA lägger upp bilder tagna med webbcam
och nu är jag en del av den grupp människor som gör det. FY.
Men min kamera var urladdad och mobilen har ju ungefär likadan kvalitét så det fick bli såhär.
Meningen är ju att jag ville visa upp min nya frippa. Jag åkte in till Skäris idag på eftermiddagen
för att storhandla. Jag gick förbi frisörsalongen och ba "äsch, bara gör't Elly". Jag har ju
frisörfobi pga dåliga erfarenheter av frisörer. Jag visade upp en bild på Beyoncé 2013
då hon hade en lång page. Nu är vi såå lika Beyoncé och jag. Ni ser ju bara första bilden.
Vi är lika snygga och posiga. Vi är som två tvillingar. Vem är vem liksom?
 
Skämtåsido. Jag har ägnat kvällen till att trycka i mig den tacos som nämndes i tidigare
inlägg. Nu ska jag se någon film innan jag somnar. Är supernervig för morgondagens
seminarium, men håller tummarna för att det blir bra.

Ha det fint.
0 kommentarer