sjuk och sjukt ynklig

Hej kompisar!
Idag är jag sjuk. Megasjuk. Jag har varit halvkrasslig ända sedan förra veckan men har ändå varit och
jobbat 7 dagar i sträck, vilket kanske inte var det bästa för kroppen för idag har jag varit svimfädig
på jobbet. Så jag fick gå hem vid halv 1. När jag kom hem la jag mig i sängen för att värma mig
då jag frös så mycket. Jag somnade och vaknade inte förrän vid halv 9 nu ikväll. Jag önskar jag
kunde somnat om, men jag var tvungen att ringa tillbaka obesvarade samtal. Varav ett till Elin som
trodde jag hade dött. Detta visar klart och tydligt på hur ofta vi pratar i telefon med varandra haha.
 
Jag har noll energi till någonting. Jag skulle gärna vilja läsa lite då jag har köpt nya böcker som
verkar fantastiska, men inte ens det har jag energi till. Åh stackars mig :/
Jag vet egentligen inte varför jag bloggar ett sådant här tråkigt inlägg, men ville bara att folk ska
sitta och läsa detta och tycka så jäkla synd om mig att hen vill åka hit till Sthlm och bädda in mig
och hämta massa mat och snorpapper åt mig. Jag tror att det är detta blogginläggs syfte faktiskt.
Någon frivillig?
 
1 kommentar
Eva

Hej Elly!! Jag har läst ditt inlägg och jag kan komma och fixa mat och hämta snorpapper!!
Krya på dig och en stor kram kommer här från mig!!!

Svar: Ja, det är bara att komma Eva. Jag välkomnar dig med öppna armar. Kram tillbaka :)
ellinor svensson