black and white

 
Och jag som hade tänkt vara ambitiös och fota lite outfitbilder med min systemkamera.
Men fick ett sms att jag hade glömt den hemma hos min moster. Så fick ta med min mobil.
Helsvart är ju bäst. Jag har ju också åsidosatt mina docs och har befunnit mig i en 
kärleksbubbla med mina adidas så idag när det regnar i Stockholm passade jag på att
använda skorna.
 
Idag är jag ledig vilket passade mig superbra. Hade en dålig dag igår. Det är ju så att vår
gamla kökschef har blivit ersatt av en annan person som kanske inte har samma
arbetsmetod som vår tidigare kökschef, vilket givetvis har skapat en viss stämning i köket.
Men det är ju alltid konstigt med förändringar och jag tror faktiskt det kommer bli bättre.
Jag vet inte om jag ens ska skriva något här på bloggen då hen säkerligen googlar upp alla
i personalen, hehe. Aja, jag ska ju bara jobba där i en månad till och då ska jag bara njuta av 
mina kollegors härliga sällskap så mycket som möjligt. Jag tror också att jag kommer
skriva om min nuvarande arbetsplats när jag slutar, då det finns oändligt många grejer
att skriva om som ung timanställd. 
 
Idag var jag nere på erikshjälpen för att sitta och läsa lite. Hittade tre Harry Potter böcker
för ca 80 kr vilket jag blev helt salig av då jag har velat beställa hem alla böcker. Men
då kostar dom BETYDLIGT mer. Nu blir det espresso, chokladbollar och senaste 
true detective. Ha det fint.
 
 
0 kommentarer