hemma i sweden.

Hej!
 
Jag är hemma i Sverige efter en helt FANTASTISK resa till Irland med Elin. 
Då jag är smartast i Sverige och glömde mitt minneskort fick jag istället använda mig av Elins
vilket innebar att hon självklart hade tjing på det innan mig. Så jag väntar på att Becks ska
ta med sig det upp när hon kommer på besök i helgen, så jag kan redigera och fixa ett
ordentligt blogginlägg för att demontrera vad vi har gjort. Så länge bjuder jag på två mobilbilder
där genuin lycka aldrig har varit tydligare. Irland var förbaskat fint med landskap som får
en att tappa andan.
 
Jag befinner mig för tillfället i hammarbyhöjden i min moster Anna och Robbans lägenhet då
de är ute med sin båt i ca 3 veckor. Och jag tyckte att jag gott gärna kunde sova över då det
är närmare till jobbet (får sova 40 min extra!!) och dessutom kör de med ersättningsbussar
mellan Skäris och Sätra vilket gör att min restid blir en halvtimme extra, vilket jag inte 
klarar av pga mängden folk och få bussar=katastrof. 
 
Så här är jag nu i deras lägenhet (som jag för övrigt älskar asmycket!!)
Jag är helt färdig. Jag har jobbat i två dagar och är helt utpumpad. Färdig. Finito. Ja, alla synonymer
en kan använda sig av. Äter jordgubbar med mjölk pga de kostade bara 20 kr på hemköp och 
ska kolla på någon film eller eventuellt en tv-sere innan jag somnar. Ha det fint. 
0 kommentarer