hemma hos mig

När Becks var här tyckte hon att jag  borde lägga upp lite fler bilder från min lgh på bloggen.
Och jag tänkte, varför inte?! Jag själv älskar ju att se hur folk bor.
 
Jag gillar växter vilket märks tydligt när en kliver in i min lägenhet. Jag vill ju ha en djungel ute
på balkongen och jag tycker att jag är på god väg. Häromdagen tog jag äntligen tag i att plantera
ruccola, basilika och smörgåskrasse som inhandlades för flera månader sedan. Vi får se hur det blir.
Jag önskar verkligen att jag hade ärvt lite av min farfars gröna fingrar. 
 
Nu har jag precis ätit våfflor då jag inte har pallat laga någon vettigare mat och kollat första
avsnittet av True detective säsong 2. Avsnittet började rätt så spretigt med många karaktärer
en ska lära sig osv. Men de knöt ihop det snyggt i slutet. Ser fram emot denna säsong och
hoppas att den är lika bra som säsong 1. Jag hejar på Rachel McAdams. 
 
0 kommentarer