jag har tatuerat mig!!

OMG. JAG ÄR GADDAD. 4-LIFE. 
 
Jag är supernöjd. Mer än supernöjd. Jag är fan superDUPERnöjd. Det ni,
då förstår ni hur glad jag är för tillfället. Jag har ju velat tatuera mig väldigt länge. Ända 
sedan tillbaka på gymnasiet, men då ett annat motiv.. Men sedan ungefär 1 år tillbaka har
jag bestämt att jag vill tatuera in kvinnosymbolen. Dock osäker på placering, därav det sena slutmålet.
Men nu sitter den där på min arm, blodig, inplastad och med massa blåmärken och alldeles..alldeles underbar. 
Tatuerade mig i bagarmossen på ett ställe som heter Skäggiga damen som är en feministisk 
tatueringsstudio. Jag kände att det var det perfekta stället för att göra denna lilla baby på.
Jag hade enorma svettlökar innan hon satte igång för jag är ju inte smärtans bästa vän.
Men det gjorde faktiskt inte så ont som alla har sagt. Med det sagt vill jag inte säga att det
var en skön känsla. Men det kunde varit värre.
 
Okej, nu till the good stuff. Varför just kvinnosymbolen?
Jo. Jag är feminist. Svårare än så är det faktiskt inte. Jag är också en otroligt stolt feminist och
vill därför att alla ska veta att jag är en vettig person som anser att ALLA människor är lika 
mycket värda. Oavsett vilken hudfärg, sexuell läggning, identifikation eller kön en har. 
Jap, that's it. 
 
peace 
 
0 kommentarer