min lägenhet i vårsol

 
Okej jag passar på att fota lite bilder ifrån min lägenhet när det är strålande sol ute och
mina 30 gratis-dagar är slut på photoshop. Såhär ser min lägenhet ut atm. Förra månaden
fick jag något ryck klockan 1 på natten och hade tröttnat på att alla möbler stod intryckta
mot väggarna. Ändrade så att det blev som en enhet istället och trivs superbra. Köpte lite
nya saker som exempelvis matta, lampa och foton. Älskar ju färg och mönster. Det är otroligt viktigt
för mig att ha ett hem som är hemtrevligt, beboeligt (?) och framförallt JAG.
Och ja, jag fixade iordning tavlan som var sne, direkt efter att bilden togs, hehe. 
 
Jag ville också passa på att visa mina nymålade stolar som innan var träfärgade och
som jag hade tänkt måla i massa knäppa färger, eller typ gröna. Men kan verkligen inte
bestämma mig, så har målat bord och stolar i vitt så länge. Jag är nöjd. 
 
0 kommentarer