Solsken och Colin Firth

Hej människor ute i världen!
 
Här är det fortfarande sol. Men jag har inte hunnit vara ute någonting. Anledningen är så enkel som att
jag vaknade vid halv 3. Ja, ni läste rätt: halv 3. Helt sjukt. Har ångest över det, men jag var
vaken länge inatt. Meningen var att jag skulle gå och lägga mig, men jag blev sugen på att kolla
klart på BBC:s miniserieversion av stolthet och fördom från 1995. Jag var bara tvungen att köpa
den då storyn är min absoluta favorit, vare sig det är boken, filmen eller miniserien. Tack
Jane Austen för att du skrev den vackraste och finaste kärlekshistorian någonsin.  
Dessutom spelas Mr Darcy av en ung Colin Firth. Damn..
 
Äter fabrikatlasagne idag för jag har inte pallat laga mat. Ska alldeles strax åka och vara
barnvakt åt Noris. 
 
Ha det fint.
0 kommentarer