anammar myset

Hola chicas (?)
 
Här sitter jag i min faders gamla tröja. Den har legat på jobbet i evigheter och jag bestämde mig för att
sno den och göra den min. Myströjan ska den heta. Spenderade natten hos pappa och Mia för att
jag skulle få en lektion i hur en matar deras katter när de åker till Italien nästa vecka. Äh.
Sitter med ögonbrynsfärg och kollar på kuwtk medans jag dricker kaffe med gammal mjölk. Najs.
 
Efter en rätt så kaosig dag på jobbet är jag helt slut. Imorgon är jag ledig och ska äntligen göra 
alla de där tråkiga sakerna vuxna är tvungna att göra som typ tvätta, diska och städa. Dammsuga
och tvätta på samma dag, oh my. Mina två värsta grejer någonsin. Men på kvällen väntas besök
av Anna och Nora så det kanske är bäst att dammsuga så att hon inte går runt och äter någon
gammal chipsbit från golvet. Nora alltså, inte Anna. 
 
Ha det fint. 
 
 
Edit: Kul. Jag glömde ögonbrynsfärgen. Den ska vara i 15 min. Jag hade i en halvtimme....
1 kommentar
ISA

hahaha alltså.. hur blev ögonbrynen!? bildbevis? ;))

Svar: Det har lagt sig, tack och lov. Såg hemsk ut den första dagen. Men efter massvis med tvål och vatten ser det någorlunda bra ut. Så tyvärr, ingen uppvisning haha.
ellinor svensson