röd hårfärg

Hej!
 
Jag hade egentligen inget speciellt på hjärtat. Ville visa upp min röda hårfärg. Folk säger att det
är fint, jag själv är ju inte superförtjust. Men jag är typ ALDRIG nöjd med mitt hår, så det kvittar
vad jag gör med det. 
 
Dricker kaffe och väntar på att vaktmästaren ska komma och hjälpa mig sätta på ett filter
på min ugnsfläkt så att jag kan laga mat. Har ju självklart lagat mat, men det har funnits en brandrisk..
Dessutom ska han förhoppningsvis hjälpa mig att sätta upp min hylla ÄNTLIGEN. Har ju
betongväggar så är tvungen att ha "proffshjälp" och vill liksom börja sätta upp grejer 
på väggarna för nu är det kalt och jag hatar kala, tomma och tråkiga väggar. 
 
Senare ska jag gå iväg till mamma för att umgås med Anna och Nora som kommer på
besök från Stockholm. Mys. 
 
Ha det fint!
 
0 kommentarer