före-bilder på lgh

Har jag redan lagt upp några bilder på mitt blivande krypin? Om jag har, så får ni se igen.
Jag tänkte att jag kunde lägga upp tre bilder utan några möbler då jag vet att jag inte kommer
hinna det på fredag när jag flyttar. Jag längtar som en idiot.  Alltså på riktigt, som en idiot.
Hur nu en idiot skulle längta?! Ser egentligen inte symboliken överhuvudtaget men iallafall.
Det är inte den finaste, ack nej, men den är min iallafall och det är huvudsaken. Det är ju en
1:a på ungefär 33 kvm men är liksom uppdelad i två rum. Ett vardagsrum med sovalkov (som inte 
syns på bilden) och ett separat kök som jag är mer än glad över att ha.
 
Jag har alltid tyckt folk är så tråkiga när de diskuterar inredningssaker. Men nu har jag blivit någon
slags Ernst Kirschteiger som går omkring och tänker på hur jag ska "inreda" dessa rum.
Badrummet är ju ett lost case och jag funderar på att köra all in på blomtemat och gå loss med 
svanporsliner, blommiga handdukar, duschdraperier med något klyschigt citat på, ljus som luktar 
ros och babyolja osv. Det vore ju något? 
 
Nej, egentligen är detta blogginlägg en ursäkt för mig att inte fortsätta plugga. Jag har haft en
liten paus i tentapluggandet och hämtat ut min trådlösa router och köpt redbull och ska
egentligen ta och sätta igång igen. Men FÖRST ->ett avsnitt av huset fullt. Jag älskar huset fullt.
Vet inte varför det har tagit sådan tid att se om serien? Dock är ju 90-tals humorn ett kapitel för sig.
 
Ha det fint!
0 kommentarer