käälma

Hej!
Nu är det söndagkväll vilket innebär att helgen typ är slut. Men jag har haft en jättebra helg med
härligaste sällskapet. I fredags kom ju Anna och Nora. Och på lördagsmorgonen vaknade jag klockan
halv 8 av att Nora stod nästintill på mitt huvud och ville leka....... Så jag lockade med lite pippi på
mobilen och halvsov medans jag höll i mobilen. Efter frukost skulle vi åka på Vimmerby marknad.
Titt så söta mamma och Nora är!!!
 
Det här är den enda bilden jag lägger upp där hennes ansikte syns pga att hennes föräldrar inte
vill att hon ska vara med på sociala medier så mycket. Jag försöker verkligen respektera det
så mycket som möjligt. Men iblaaaand slinker det med en bild bara för att hon är sååå söt.
Men först hämtade vi upp mormor. En av Noras favoritpersoner. 
Här är mitt squad som gör Vimmerby marknad osäkert. 
Klockan 4 åkte jag tåget ner till Kalmar. Jag sminkade mig på tåget. 
Fick träffa min brorsa en stund då han skjutsade mig till Elin vilket var mysigt. Hon skulle ju ha
en liten inflyttningsfest, eller snarare en fest där vi skulle få träffa hennes pojkvän, hehe. Det vart
alkohol med i bilden. Här är jag, Elin och Jenny i badkaret haha.
Och här dom. Det nya kärleksparet i gänget. En sjuk Oskar och en full Elin. Stackaren fick åka
hem till Nybro efter några härliga timmar av frågor, lekar och spel. Men han fick verkligen
godkänt från mig som anser att Elin förtjänar det bästa någonsin. 
Det andra fina kärleksparet Bea och Essa!
Det tredje fina kärleksparet, Kristin och Robin. Jag älskar för övrigt Krisses avslappnade
"här ligger jag och chillar lite med en öl"-blick haha. 
Och det sista fina kärleksparet, Ellinor och Jenny <3
 
Och här är hela det glada gänget, förutom Oskar som redan hade åkt hem.
Efter att ha spelat musikquiz, spelat fuck the dealer (inte bokstavligt talat!) och gissa vem-leken
så gick vi till donken för att käka. Inte för att det finns något ätbart överhuvudtaget för en som 
inte äter kött. Men en pommes slank ner. Sista bilden snodde jag från Kristins instagram. 
Sov ju över hos Elin och somnade inte förrän halv 3-tiden ungefär. Åt frukost och åkte med Kristin
och Robin hem till lilla Hultsfred. Där möttes jag av denna skrutt. Vi åt de godaste vegetariska
frikadellerna (som jag har lagat innan och skrivit om!) med potatismos och lingonsylt.
Alltså såå underskattat med husmanskost. Sedan åkte Anna och Nora hem till Sthlm igen och
jag gick och vilade mig. Nu har jag köpt lite chips som ska ätas framför bron och någon film.
 
Ha det fint!
 
 
 
0 kommentarer