Söndagslista

Jag är ju inte helt kry i kroppen min. Halvligger i soffan med massa snor och kollar
avsnitt efter avsnitt av how i met your mother och dricker kaffe. Har gjort en liten 
tisdagslista som folk kan få läsa om intresset finns. Eller inte. Läs den ändå. 
 
har du gjort en lista med frågor som du ska svara på nu?
Yes. Jag älskar sådana här listor. Jag var en riktig queen på dessa s.k vänner-böcker
en hade som barn. Dock var nästan alla sidor skrivna av mig själv. Var det för att jag inte
hade några vänner? Ohnej, anledningen var att jag ändrade mina svar hela tiden så jag
var "tvungen" att skriva ner dom på flera sidor.  
 
har något tagit slut i veckan?
Bron säsong 2 kollade jag färdigt på. Men nu har ju säsong 3 börjat och den verkar 
snäppet bättre faktiskt. /föredettagenusstudent

vad tycker du om snapchats nya funktion då en kan göra spexiga saker med sitt face?
Jag har en hatkärlek till den. Jag tycker ju inte att det är superroligt när folk skickar till mig,
men jag blir själv en aning exalterad när de släpper ett nytt s.k "ansikte". Lol.

ska du se någon konsert eller spelning snart?
Nej, det ser inte ut som det. Jag har inte varit på någon spelning på EVIGHETER. 
Jag väntar fortfarande på att beybey ska släppa nyheten om att spela i Sverige. 
(Och med beybey menar jag givetvis Beyoncé men vill mynta ett nytt smeknamn
istället för queen B. Jag hoppas det fastnar.)

vad var det bästa du åt veckan som varit?
I måndags åt jag oumph i bröd med allt göttigt som finns. Jag är ju med i en vegangrupp på 
facebook där alla har tjatat om denna "kött-liknande" delikatess som är gjord på svamp 
och som har marinerats. Och äntligen har jag smakat och det är SÅ gott. 
 
Såhär ser den estetiskt snygga förpackningen ut för er som vill veta. 

saknar du någon?
Inte idag. Annars brukar jag stundtals sakna min pappa, Nora eller min moster.
Ni ser ju så gulliga dom är. Eller deras ryggar iallafall om en ska utgå från denna bild.
Bild snodd från Becks

vad tror du kommer bli det godaste du äter kommande veckan?
Hm. Jag vet faktiskt inte. ICA:s egna sojakorv är ju god och den ska jag äta idag. 

ska du resa någonstans i oktober?
Nej, tyvärr. 

om du skulle köpa ha hund, vad för någon skulle du då vilja ha?
Det finns så många superfina hundraser. Men en golden retriver skulle jag vilja ha.
Lätt den bästa hunden. Jag är ju också svag för finsk lapphund. Men retrivers
är sådana jävla familjehundar som är så trofasta, gosiga och allmänt finaste hundrasen.
Den här videon är ju bara för söt. 
 
 
har du någon ny växt?
Nej. Eftersom jag bor hos min mamma är det svårt att försöka få in lite fler växter pga att jag
redan har trängt in mina gamla från lägenheten. 
 
vilken är din favoritlåt för tillfället?
Eftersom jag har det smarta systemet att ha olika spotifylistor beroende på vilken månad det är,
så kan jag lyssna på desto mer låtar. Och nu i början av oktober lyssnar jag på Never my love 
med Audra Mae som är ifrån Sons of anarchy. 
Egentligen ingen anledning att lägga in denna bild förutom att jag skrev sons of anarchy
där Charlie Hunnam spelar huvudrollen. Men låt oss objektifiera denna gudomliga skäggiga man.
Oops en till...
 
ska du baka eller laga något idag?
Ingen bakning idag. Egentligen ingen dag överhuvudtaget då jag inte bakar NÅGONSIN 
om jag inte är supersötsugen och gör chokladbollar med massa kaffesmak. Tips!
 
vad gjorde du för tolv timmar sedan?
Sov.
 
vad tycker du om tandläkare?
Ingen speciell åsikt. Bra att de finns så att de kan skälla på en för att man inte har borstat sina
tänder så noggrant. Men jag stör mig alltid lika mycket på när det ska startas upp någon slags konversation
mellan hen som rotar i min mun och mig som har en sugslang i munnen som gör att bilda ord
är en omöjlighet.. 
 
vilken är den sämsta månaden?
November och februari/mars har jag väldigt svårt för. Det känns som att man dör lite under
dessa månader. 
 
har du lärt dig något nytt nyss?
Nyss och nyss vet jag ej. Men jag har ju äntligen lärt mig lite om Marx och produktionsprocessen
med bytesvärde/bruksvärde/meritvärde och det är faktiskt väldigt intressant att veta. 
 
 
Jag avslutar med en liten valp så att värme och kärlek fyller era kroppar.
Ha det fint!
 
0 kommentarer