star wars trailern!!!

 
 
Jag tror inte jag har längtat efter en film såhär mycket någonsin. Okej, twilight-filmerna räknas
inte för jag var inne i en bubbla och de suger. Jag är ju uppfostrad med star wars-filmerna då
det är min pappas favoritfilmer. Så vi fick se dom väääldigt tidigt. Eller fick och fick. Det låter
som att pappa placerade mig och mina syskon och sa "nu ska ni se filmerna och lära er att
älska dom". Men så var det inte. 
 
Jag ÄLSKAR star wars. Det är klassiker som alla bör ha sett. Iallafall dom tre första. 
De andra tre som kom på slutet av 90-talet är inte i samma nivå och det var därför jag var lite
skeptisk när de släppte nyheten om nya filmer. MEN när de släppte första teaser-trailern kände
jag bara att detta kommer bli episkt. Och i förrgår släpptes hela trailern och HERREGUD.
Den verkar superbra och jag älskar allt med den. Musiken, tonen, karaktärerna och bara allmänt
alla scener som visas och ändå säger det ingenting om handlingen vilket är så jävla spännande.
Jag vet inte riktigt hur många gånger jag har sett den. Vågar inte riktigt skriva ut det då jag stämplas
som sjuk i huvudet. Jag har till och med sett youtubeklipp med folk som sitter och kommenterar
och analyserar trailern......
 
Haha herregud jag skulle bara lägga ut trailern och skriva något i stil med "längar jättemycket".
Jag ber om ursäkt för mitt långa utlägg. Men jag längtar till star wars helt enkelt. 
0 kommentarer