90's bitch

Ungefär såhär går jag klädd ca varje dag i veckan. Det skönaste och snyggaste jag vet för tillfället.
Har en hang up för 90-talet med lite sportiga inflenser. 
 
Äh....
 
Och priset för det töntigaste uttrycket som har skrivits går till Ellinor Svensson som skrev
ordet SPORTIGA INFLUENSER. Men ni hajjar vad jag menar.
Och vet ni hur svårt det är att hitta ställen att fota på här i min mammas lägenhet? Supersvårt.
Jag får ställa min kamera i konstiga ställningar och som ni ser ovan sker dom i olika delar av lägenhet.
Men vad gör en inte för blöggens skull. Mitt hår har, för er intresserade, en liten dipp då det drar mot
det gula igen. Ska fixa iordning det med lite silvershampo när detta inlägg är skrivet.
Jag har precis kommit hem efter en sväng till Eksjö med mamma, vilket var supermysigt då jag 
inte har varit där sedan vi flyttade mormor för ca 11 år sedan. 
 
Ha det fint!
0 kommentarer