en sminkvideo: hur jag sminkar mig.

 
 
 
Okej har gjort det töntigaste i mitt liv. Jag har gjort en video på hur jag sminkar mig. Jag är helt
hooked på att kolla skönhetskanaler på youtube för tillfället och ville själv testa. Jag är ju inte
längre någon sminkperson som jag var förut. Så jag vill ha så lite smink som möjligt i mitt ansikte
pga att jag svettas i kopiösa mängder och då är det onödigt arbete. Dessutom tar det för lång tid
att göra + vill att mitt ansikte ska kunna "andas" så mycket som möjligt utan att täckas. Men ibland
händer det att jag sminkar mig. Och nu sminkar jag mig väldigt mycket som det jag visar. 
Jag pratade först igenom hela videon men valde att slänga på lite musik över, om ni undrar 
varför jag sitter och rör munnen konstant. 
 
Sminket framkommer ju inte jättebra då jag filmar med webcam.
Men här är en bättre bild som visar resultatet tydligare. 
 
 
 
Ha det fint!
1 kommentar
Anonym

VIDEO! jättefint ju (everyday minerals har awsum sminkborstar också).

Svar: TACK, shit vad glader jag blir. Jaså? Kanske ska spana in dom då. Känner att jag bör investera i några fler borstar pga mina börjar bli gamla. Tack för tips!
ellinor svensson