it was my birf

Några mobilbilder har jag lyckats klämma fram. Förbered er på långt inlägg.
 
Efter att ha skrivit min salstenta (som sög!) följde jag med min mamma till Eksjö för att vara 
moralisk support när hon skulle köpa skor. Har inte varit där sedan vi flyttade mormor för ca 11
år sedan. Mamma är ju uppvuxen där så både hon fick nostalgitrippar, men även jag. Vi gick
exempelvis under min mormors gamla balkong och fick flashback när jag, Sebbe och Becks
låg ner på det kalla balkongsgolvet och spottade ner på folk som gick under. Charmiga ungar..
Käkade pizza innan vi åkte hem.
På fredagen den 25:e fyllde jag och Becks 25 år. Jag gick ner till caféet och blev bjuden på
lunch av Bea. Spenderade några timmar med att prata skit, fylla på kaffekopparna och sånt
där. Bokade även lite spontant en tid för att ta hål i öronen efter att ha konsulterat i 5 sek
med Bea. 
Jag fyllde ju 23 men har aldrig känt att jag passerat 20-års sträcket. 
Och inte bara jag fyllde 23 utan jag delar ju denna dag tillsammans med the apple of my eye,
min livmodersrumskompis i 9 månader och min bästa vän. Nämligen tvillingsyster Rebecca aka
Becks. Den roligaste lekkamraten med asbra fantasi, personen som kan vara 100 % ärlig när det
behövs, som ger mig enorm bekräftelse och hybris och som jag pratar med ca 3
gånger per dag, för tydligen har vi alltid så mycket att säga till varandra utan att förstå varför? 
 
Du fina fina person. Jag vill ju skriva långa långa kärleksförklaringar till dig
och hela världen för att dom och DU framförallt ska förstå hur mycket jag älskar dig min allra
käraste syster. Puss. 
 
På lördagseftermiddagen kom Sebbe och hans flickvän Rebecka och hennes lille vovve Bosse
som är SUUUPER mysig. Det finns nog ingen gosigare hund. Lovar. Även Tobbe och min mormor
kom och så firade vi mig lite med smörgåstårta som jag fick välja då vi aldrig kunde käka det 
pga Becks inte gillade det. Men mohahaha nu kunde jag välja och vraka helt själv. 
Därefter följde jag med och kollade på fotboll nere i Målilla. Det var tråkigt. 
Alltså ser ni honom eller? Dör ju lite. Det är ju roligt att jämföra Bosse med vår gamla hund Billy
som lätt kan jämföras med Marley.
Titta lilla familjen. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för min bror att han har hittat denna 
pangbrud till flickvän som inte ser superglad ut på bilden, haha. Men det var hon. Lovar.
På kvällen kollade vi på jurassic world innan vi gick och la oss. 
I söndags pluggade Rebecka inför sin tenta, då hon pluggar HR. Och Sebbe åkte och handlade.
Då satt jag och gosade med denna goding <3
Jag skypade med Becks som hade piercat sig. SÅ snyggt. Jag har ju också velat ha en septum men
har inte vågat. Men hon passar superbra i det. Här syns det tydligt hur hon poserar pga jag tog fram
min mobil.
Igår började jag en ny delkurs som är inom pedagogik. Inte riktigt min grej. Men jag håller tummarna
för att det är hanterbart iallafall. Och idag gick jag ner till frisören för att möta Johanna och Bea
som skulle vara mitt stöd när jag skulle ta hål i ena örat. Och det gick supersnabbt och det gjorde ont
i 2 sekunder. Ser ni på ovanstående bild? Den lille pluppen som sitter där så fint så fint. Vill ju 
ha en ring, men får snällt vänta i 12 veckor. 
Därefter gick vi och käkade lunch på bambugården. Satt i några timmar och pratade innan vi 
skildes åt. 
 
Och nu sitter jag och kollar på paradise hotel. Ja, jag skäms och nej, jag kommer inte sluta 
kolla pga det. Ph är underhållande. Iallafall ibland. 
 
Ha det fint!
 
 
 
 
0 kommentarer