18 april

Hej!
 
Jag vet aldrig vad en ska börja skriva, så vi sätter väl igång med lite bildvisning även att det kanske inte
är de roligaste av bilder.
 
Förra veckan varvade jag jobb med plugg och på fredagskvällen bokade jag flygbiljett till Becks
nästa helg. Hon grät några gånger, vilket inte syns på bilden ovan även att det var det jag skulle
demonstrera. Hon ser snarare obehaglig ut. Jag har ju inte varit på besök uppe i Umeå förutom när
hon flyttade upp, därför har mitt samvete inte varit av det bästa slaget då hon trots allt har bott
där i snart 2 år. Men äntligen. Dock önskar jag att jag kunde bokat på torsdagskvällen då jag har
fått SÅ många sms och samtal ifrån henne då hon ska "planera in vad vi ska göra". Vi må vara
tvillingar men aldrig är vi så olika som vid dessa tillfällen.

Och jag har även spenderat flera timmar i mitt badkar, typ hela helgen. Detta har blivit min nya plats
för tankeverksamhet och bara allmän frizon från allting.
 
Ber för övrigt om ursäkt för den otroligt vidriga bilden med mina röda ben som ligger helt snett (på riktigt
har jag knäckt högerbenet eller??), synliga handfatsrör, kläder som ligger huller om buller på min toasits och knappt något badskum som ska se inbjudande ut. Herregud inte har jag heller släckt lampan eller tänt
några levande ljus och inte något synligt vinglas eller några jordgubbar doppade
i choklad. Förlåt.
 
Kanske någon annan dag.
 

Har också päst i soffan och kollat igenom alla avsnitt av stolthet och fördom. Men var tvungen att
fota mina blommor. He-rre-gud vad glad en blir av färska blommor, det borde en egentligen alltid
ha men jag blir för snål för något som lever i max en vecka. Då satsar jag hellre på kaktusar som
går all in i en lång relation. Men ibland får man unna sig (sägs med Ernst Kirschsteiger-röst)
(obs: var tvungen att googla efternamnet) (och?)
 
Jag har också slingat mitt hår. Det skulle bli lite ljusare men istället blev det gult/rött och fläckigt
som jag alltid får det till. Vi får se hur länge detta håller i sig och hur jag tänkte gå vidare med detta.
*intresseklubben antecknar
 
Tips ifall en inte vill att ens misslyckade hår ska synas allt för mycket; ta inte på en illröd tröja för att
förstärka!
 
Sedan har jag glömt att visa min nyinköpta naturvita matta som jag stormtrivs med efter att ha behövt
glo på min röda matta ett tag. En liten bild på min lägenhet som den ser ut nu förresten. Eller okej igår
då mitt vardagsrumsgolv är täckt med smutstvätt as we speak då jag tvättar för fullt hela dagen.
 
Förutom att tvätta varvar jag det med sista avsnittet av Girls och plugga. Mestadels Girls.
 
Ha det fint!
0 kommentarer