hemma hos mig

Hej! Lyckligtvis har jag hittat min kameraladdare. Olyckligtvis går det inte sätta in något minneskort i min
mammas jobbdator #oldiebutagoodie #NOT
 
Så därför får det bli lite mobilbiler som jag tog precis på lite ändringar i mitt hem.
Jag har exempelvis lagt till en liten "minibar" i min hylla. Haha äger en nästintill tom rödvinsflaska och bourbon whiskey och ja, that's it. Men folk vet ju att jag knappt dricker någon alkohol och om jag dricker brukar det
vara någon öl som ska ligga i kylen. Men jag vill gärna se mig själv som är en sådan som dricker ett glas whiskey ibland om kvällen eller någon god kaffelikör (eller någon annan "vuxendricka" hehe). Därför har jag börjat dricka whiskey sour vilket jag har blivit, efter några misslyckade försök, bra på att göra. Alltså spyr
på min egen prettohet (inte ens ett ord?) och hur jävla hipstrig jag låter. Usch och fy och blä. Jag ber
om ursäkt för det. Men jag är nöjd med min lilla alkoholavdelning i alla fall.
Och här är min andra ändring, nämligen min bokhylla som nu är ändrat till ett  "ordnat kaos" som jag
kallar det. Jag tror det var Kristin som nämnde en kompis som hade såhär och jag tyckte det lät som en
rolig idé. Jag väntar förresten på min nya naturvita mattas ska komma hem, sedan hade jag tänkt fota lite
här hemma då det har skett en del ändringar sedan jag gjorde detta inlägg.
 
Jag har för övrigt kollat färdigt på 4:e säsongen av Girls. Jag hade en liten paus efter några avsnitt förra året
då jag har svårt att vänta på att ett avsnitt ska komma varje vecka. Mitt tålamod pallar inte sådant. Jag vill
istället se allt på en gång och föredrar tv-seriemaraton. Så nu ska jag se på 5:e säsongen och är så PEPP
på denna säsong då jag följer Lena Dunham på insta och får spoilers av, vad som ser ut som fantastiska,
avsnitt.
 
0 kommentarer